zondag 27 november 2011

Lifestyle: Heb je dit gemist?

De laatste tijd krijgen we steeds meer bezoekers en volgers: dankjewel! Ook krijgen we meer reactie's en kunnen we goed zien wat voor artikels jullie het leukste vinden om te lezen (aan de pageviews en reactie's te zien). In dit artikel wil ik jullie kennis laten maken met een paar artikels die het vaakst zijn bekeken van al onze artikels, voor als je ze misschien nog niet gezien hebt. Dit idee heb ik van Gabriella, dus de credits gaan naar haar. Kijk maar mee!

Nail-art: overlaten lopen met glitters
Dit was een van onze eerste artikels. José had 'gradient nails' gemaakt, oftewel 'overlopende effecten' op je nagels. In dit artikel zie je ook hoe je dit moet maken, want het eindresultaat zag er erg mooi uit!

Essence LE Vampire's Love
Ookal ligt deze LE al een tijdje in de schappen, ook dit artikel was aardig veel bekeken. Wil je nog even kijken hoe de collectie er ook alweer uitzag? Klik dan even op de link...

Essence studio nails better than gel nail french nal tip remover
Over dit handige 'nagellakremover potje' had José een review over geschreven en daar kregen we ook leuke reactie's op. We kunnen (ik heb het potje ook) iedereen aanraden om deze te kopen, want hij is zo fijn & goedkoop!

Beauty: nude, nuder, nudest
Ik vind nude zelf een erg mooie kleur (voor hoever het een kleur is) en ik draag het dan ook erg veel. In mijn kleding minder, maar met make-up gebruik ik het erg veel. Dit artikel heb ik daar dan ook speciaal voor gemaakt, want hier zie je allemaal leuke nude gerelateerde beauty spulletjes!

Haul - Londen
Toen Jasmijn' zus uit Londen terugkwam (van school) nam ze een paar leuke dingetjes mee. En die laat Jasmijn in dit artikel zien. O.a. een Barry M lakje en een heel schattige ketting.

Nail art: marble nails
Dit was de tweede nail-art creatie van José: marble nails met water! Sommigen vinden dit erg moeilijk om te doen, maar José legt dit erg goed uit, ook met behulp van een filmpje. Zeker leuk om even te bekijken.

Vinden jullie dit leuk om te zien? En wat vinden jullie van de artikels?

Liefs, Myrthe.

1 opmerking:

  1. erg leuk! ik ga meteen even bij de haul london kijken! Leuke header ook trouwens!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Natuuurlijk hebben wij ook wat regels die je moet na checken voordat je de reactie publiceerd;

- Spammen is verboden, tenzij het een speciaal 'spam' artikel is.
- Reactie's met kritiek kunnen altijd, als wij er maar van kunnen leren.
- Daar in tegen zijn groffe reactie's of reactie's die gewoon niet kunnen/nodig zijn ook verboden.

Heel erg bedankt voor je reactie, wij kijken zeker ook even op jouw blog. :)