maandag 28 november 2011

Nail art inspiratie!

Heeei,
sorry, ik zie dat de link het niet doet van het vorige filmpje van me!
Daarom even zonder filmpje.

Christmas nails! :D Ik vind ze echt heel leuk voor kerst!
Lovely, cute, sweet, ilove THAT! :D
Deze nagels zijn zeker 1 van mijn favorieten! Zulke leuke combinaties!
Schattig die kleine bloemetjes!
Super coewle tekst op die nagels. Hihi, ik vind ze echt ge-wel-dig!
Boehm...boehm...Boehm...boehm... m'n hart gaat sneller kloppen! :P
Deze zijn zo leuk voor een feestje, echt super leuk met al dat glitter! :D
PANTERNAILS! sexy!
Deze zijn ook zó to voor een party! Als het donker is geven je nagels licht! OMG hoe cool?!
Super!
Dit is zo schattig! De sorren.... Wie kent ze niet?
I like that! Matte nagels! Met glimmende zebra streepjes! Echt een cool effect!
Ja, echt BOOM NAILS! hahha!

Dit was het al weer! Echt sorry ik had er een heel mooi filmpje van gemaakt maar die doet het dus niet. Daarom zo in het artikel! Na pakjes avond ga ik volop filmpjes maken! Dus dat is een stuk leuker! :D
Liefs, José!




3 opmerkingen:

  1. Aawh, wat een leuke post! ;D
    Al die nagels zijn geweldig!
    x'liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt superleuke nailarts!
    vooral die zebraprint, bloemetjes en de hartslag vind ik heel mooi, de snorretjes heb ik zelf ook gemaakt(:
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Natuuurlijk hebben wij ook wat regels die je moet na checken voordat je de reactie publiceerd;

- Spammen is verboden, tenzij het een speciaal 'spam' artikel is.
- Reactie's met kritiek kunnen altijd, als wij er maar van kunnen leren.
- Daar in tegen zijn groffe reactie's of reactie's die gewoon niet kunnen/nodig zijn ook verboden.

Heel erg bedankt voor je reactie, wij kijken zeker ook even op jouw blog. :)