dinsdag 29 november 2011

Newspaper News.


"Vandaag weer een speciaal soort artikel het is niet een echt soort 'Newspaper News' meer een lifestyle.'' Toen ik gister avond niet wist wat voor artikel ik wou maken bracht mijn moeder mij op een idee. Soms staan in kranten tijdschriften etc. allemaal leuke inspiratie stukjes ik vond dit een best wel goed idee om het over te hebben dus vandaar. Ik heb een  tijdschrift/krant uitgezocht waar zeker beauty en andere plaatjes en fashion in staat lees verder voor het resultaat van mijn hopelijk speciale artikel.
De meesten van jullie kennen Vogue wel een tijdschrift bomvol met allemaal beauty en fashion. Ook staan er af en toe mensen die beauty filmpjes plaatsen in de Vogue. Michelle Phan stond bijvoorbeeld in de Vogue. ook velen anderen hebben in de Vogue gestaan. Goed nu ik duidelijk gemaakt heb wat de Vogue is en dat het héél bekend is hier een paar plaatjes uit Vogue.
 Er zitten zulke mooie lakjes bij! Ik zwijmel gewoon weg bij het idee dat je deze aan je stash mag toevoegen. Elke morgen wakker worden en je kleine mooie schattige lieve nagellak op in boven onder naast rechts/links je stash ziet staan. Super leuk om te gebruiken zien en hebben. Ik zie onder andere: Chanel, Butter Londen, Essie en Essie. Maar ook O.P.I !
 Ik heb hier 1 zin 1 woord en 1 uitdrukking voor: Lekker! Dit ziet er zo lekker uit ik ruik de geur direct al en heb zin om me er mee te wassen in te smeren op te eten en in te smeren. Een roze hamburger wie vindt dat nou niet lekker dan?

Welk merk dit is? Geen idee. Hoe de parfum heet? Geen idee. Waar je ze kan kopen? Geen idee. Waarom ik ze laat zien? Omdat dit plaatje op de Vogue site stond ik hem er leuk uit vond zien en het een mooi beeld geeft wat voor plaatjes je zou kunnen tegen komen in de Vogue.

Welk tijdschrift heb jij gevonden waar veel beauty en fashion plaatjes in staan? Of vond je dit artikel leuk? Let me know.

Liefs Jasmijn

2 opmerkingen:

  1. Superleuk artikel! Die lakjes zien er inderdaad echt tè cute uit!
    Ook hele leuke blog verder, ik volg jullie! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @marit&Femke super leuk dat je ons volgt en dankjewel ik zal ook even rond kijken op jouw blog ;d

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Natuuurlijk hebben wij ook wat regels die je moet na checken voordat je de reactie publiceerd;

- Spammen is verboden, tenzij het een speciaal 'spam' artikel is.
- Reactie's met kritiek kunnen altijd, als wij er maar van kunnen leren.
- Daar in tegen zijn groffe reactie's of reactie's die gewoon niet kunnen/nodig zijn ook verboden.

Heel erg bedankt voor je reactie, wij kijken zeker ook even op jouw blog. :)