woensdag 30 november 2011

Mijn favoriete... tijdschriften

Vinden jullie het ook zo leuk om tijdschriften te lezen? Nou, ik wel. Ik vind het iedere week/maand weer leuk om te kijken wat voor leuks er weer aanstaat. Ik lees dan ook graag alle real-life verhalen, maar ook andere artikels over mode, beauty (hoe kan het ook anders) lees ik erg graag. Ook haal ik iedere keer weer veel inspiratie uit een tijdschrift, want hier staat altijd zo veel leuks in! In dit artikel wil ik jullie mijn favoriete tijdschriften zien. Op dit moment ben ik niet op een blad geabonneerd, maar dat is wel eens anders geweest. In ieder geval, kijk maar mee, enjoy!


Girlz! is een blad dat ik al erg lang lees. Vooral de vele real life verhalen die er iedere maand weer in staan, trekken erg de aandacht bij mij, omdat ik dit gewoon altijd erg leuk vind om te lezen. Niet dat het altijd leuk is wat iemand anders doorstaat, maar ik vind het toch erg boeiend om te lezen... Maar ook de bloopers, trends en tips die er in staan vind ik altijd erg leuk om te zien. Bezoek ook zeker even de website van Girlz!, want daar staan ook boordevol leuke dingen op. Prijs: €3,25


CosmoGirl! is een blad dat ik al wat minder lang volg, maar ook dit vind ik een erg gaaf blad. Mijn zusje heeft er een abbo op en iedere maand als zij 'm heeft uitgelezen, kijk ik er natuurlijk ook eventjes in. In CosmoGirl! vind je vooral veel modedingetjes, met veel mooie foto's en fashiontrends. Natuurlijk vind je er oook beauty, maar toch minder dan in andere tijdschriften. Dit vind ik zeker niet minder leuk, want mode vind ik soms stiekem nog leuker dan beauty om te lezen. Ook op de website van Cosmogirl vind je veel leuke dingetjes. Prijs: €3,99


Het is heel erg lang geleden dat ik Meiden Magazine heb gelezen, maar ik vind het alsnog ook een erg leuk blad. Ik denk wel dat ik 'm iets minder vind dan mijn andere favoriete tijdschriften, omdat ik op de een of andere manier deze wat kinderachtiger vind. Maar alsnog zijn de artikels over make-up, mode etc. erg leuk en de foto's zijn ook erg mooi. Ook staat hier altijd een strip in (op de achterkant) wat ik ook wel een pluspunt vind. Zo grappig om te lezen altijd. Net zoals bij de andere tijdschriften, heeft Meiden Magazine ook een website (klik!). Prijs: €3,25


Ik heb nog nooit een abbonoment gehad op Hitkrant, maar het blijft wel een erg leuk blad. Wat er vooral erg leuk aan is, is dat ie iedere week uitkomt en dat is best vaak. Dat vind ik altijd wel fijn, want dan heb je gewoon voor iedere week wat leuks en nieuws te lezen. Dit betekent wel dat Hitkrant korter is dan alle andere tijdschriften, maar dat maakt voor mij niet zoveel uit. Ik vind de rubrieken van Hitkrant altijd erg leuk, vooral in het begin met alle nieuwe roddels en weetjes van de celebs. Zo leuk om te lezen dat! Ook staan er heel veel tips en real life verhalen in. Gewoon alles wat een tijdschrift nodig heeft, haha. Check hier de website van Hitkrant. Prijs: €1,95

En als laatste behandel ik een blad die nog maar sinds kort uit is. Jullie kennen vast allemaal Fancy wel, ook een erg leuk meidenblad. Maar omdat de koopcijfers de laatste heel erg waren geminderd, zijn ze er mee gestopt. Maar ze zijn wel begonnen met een nieuw blad: Fashionista! Zelf heb ik het blad al even doorgelezen in de winkel, maar nog niet gekocht. Ik vraag 'm namelijk voor Sinterklaas, dat lijkt me ook wel erg leuk om 'm dan te krijgen. Het blad ziet er erg leuk uit, mooie rubrieks en er komt ook veel mode, beauty en lifestyle in voor: precies wat ik wil zien in een blad! Ook Fashionista heeft een erg leuke website, klik hier om die te bekijken. Prijs: €2,99

Dit zijn dus mijn favoriete tijdschriften, ik hoop dat jullie het een beetje boeiend vonden om te lezen, haha. Nu wil ik jullie vragen: wat zijn jullie favoriete tijdschriften en heb jij ergens een abbonoment op? Ik ben erg benieuwd!

Liefs, Myrthe.

Bron foto's: Weheartit en Google

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie! Natuuurlijk hebben wij ook wat regels die je moet na checken voordat je de reactie publiceerd;

- Spammen is verboden, tenzij het een speciaal 'spam' artikel is.
- Reactie's met kritiek kunnen altijd, als wij er maar van kunnen leren.
- Daar in tegen zijn groffe reactie's of reactie's die gewoon niet kunnen/nodig zijn ook verboden.

Heel erg bedankt voor je reactie, wij kijken zeker ook even op jouw blog. :)