donderdag 1 december 2011

Airbrush makeup

Heeej, Daar gaat je artikel dan....:(
Had ik mooi mijn artikeltje klaar. Kijk ik is die weg? Nahh...:(

Jullie kennen het vast wel airbrush make-up. Het is een soort pennetje waar lucht uit komt. Als je daar dus foundation in doet word het er uit gespoten.

Ik heb naar heel veel filmpjes hier over gekeken. En kan ik al een beetje mijn mening uiten. Natuurlijk nog niet helemaal. Maar wat ik weet is dat als je de foundation aanbrengt het heel luchtig is maar toch wel dekkend. En het komt ook erg natuurlijk over. Je kunt ook concealer aanbrengen. Een blush ziet er ook erg mooi uit. Het komt ook erg natuurlijk over! En bronzer, poeder en oogschaduw. Voor producten die je wilt gebruiken voor de Airbrush heb je speciale make-up producten nodig. Je kunt ze online kopen. Voor zover ik weet is het nog niet in Nederland te koop. Hier even wat foto's en een filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=zL3PtRKzOCc

Translucent Powder - HD - 8 ml
Dit is de poeder, het kan voor iedere huidskleur.

Foundation - HD - Silicone Based - 15 ml - en
Dit zijn de foundation's.
Airbrush Eye Shadow / Rouge Tester Kit - AQUA BASE
De super mooie, prachtige blushes!

Airbrush Eye Shadow Tester Set - AQUA BASE
De oogschaduws! :D

Sorry voor het kleine plaatje. Maar dit zijn de bronzers.

Het lijkt mij echt geweldig om te hebben! Wat vinden jullie hier van??

Liefs, José.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Natuuurlijk hebben wij ook wat regels die je moet na checken voordat je de reactie publiceerd;

- Spammen is verboden, tenzij het een speciaal 'spam' artikel is.
- Reactie's met kritiek kunnen altijd, als wij er maar van kunnen leren.
- Daar in tegen zijn groffe reactie's of reactie's die gewoon niet kunnen/nodig zijn ook verboden.

Heel erg bedankt voor je reactie, wij kijken zeker ook even op jouw blog. :)