vrijdag 2 december 2011

TAG!


Vandaag ga ik een tag voor jullie doen en wel de make-up merken tag. Ik denk dat jullie hem ook al wel op andere blogs hebben gezien en daarom wou ik hem ook even doen. Ik ben zelf best wel van de merken. Een oogschaduw of nagellak mag best wel een leuke naam hebben. Lees verder om erachter te komen welke mascara lipgloss lipstick en mascara ik het fijnste,beste en leukste vind.



Mascara: 
Essence / Catrice
Max Factor / Rimmel londen
Maybelline - L'Oréal Paris
Lipgloss: 
Essence / Catrice
Bourjois / Maybelline
Rimmel London - Max Factor
Lipstick: 
Max Factor Maybelline
Catrice / Essence
Rimmel London - Bourjois


En dit was het alweer wil je een toelichting of een request plaatsen voor een ander artikel kan dat bij de reacties! Volg ons ook via GFC en Blog lovin rechts van dit artikel. Ik hoop dat jullie deze kleine tag leuk vonden ik dank hem aan myrthe (klik!) en ik heb hem van haar overgenomen. Myrthe plaatst ook 1 keer in de 3 dagen een artikel op onze site hihi! Maar kijk ook eens op haar site. Tot het volgende artikel.


Neem je deze Tag over?


Liefs Jasmijn

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Natuuurlijk hebben wij ook wat regels die je moet na checken voordat je de reactie publiceerd;

- Spammen is verboden, tenzij het een speciaal 'spam' artikel is.
- Reactie's met kritiek kunnen altijd, als wij er maar van kunnen leren.
- Daar in tegen zijn groffe reactie's of reactie's die gewoon niet kunnen/nodig zijn ook verboden.

Heel erg bedankt voor je reactie, wij kijken zeker ook even op jouw blog. :)