zaterdag 3 december 2011

Fashionmusthaves voor december!

De tijd gaat echt snel, het is alweer 3 december! Dat gaat echt snel, want morgen bestaat Beauty Diamonds al weer 2 maanden. December is misschien wel één van de leukste maanden van het jaar, met alle leuke dingen die er staan te gebeuren. Sinterklaas, Kerst, Oud en Nieuw zijn er een paar, maar er zijn vast nog veel meer op te noemen. Maar ook wordt het 22 december winter, ook niet te vergeten. Je kunt de laatste weken al niet meer zonder handschoenen en muts op de fiets, maar binnenkort al helemaal niet meer dus... Ik heb voor jullie dé (fashion)musthaves op een rijtje gezet voor deze maand. Kijk maar mee!
Voor prijzen en waar te koop: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Ik denk dat de meeste items van deze collages wel voor zich spreken, maar toh wil ik over een paar items wat zeggen. Ik heb een kerstfilm er bij gedaan, omdat ik films kijken rond deze tijd van het jaar met een kopje warme thee echt heerlijk vind. Zo relaxt om te doen, en dan vooral met een mooie, romantische films. In de kerstvakantie (waar ik me ook al erg op verheug!) zijn er ook altijd zulke leuke films op televisie, zo leuk om naar te kijken dan. Een muts, oorwarmers en sjaals zijn nu ook heel erg nodig, dus die ben ik natuurlijk ook niet vergeten. En verder zie je ook nog wat jurkjes, omdat ik voor kerst nog een leuke outfit zoek. Deze jurkjes vind ik alvast erg leuk, vooral die rode van de H&M. En OPI kan ik ook gewoon niet achterblijven in deze collage, er zijn zo veel mooie winterkleurtjes!

Wat zijn jouw musthaves van deze maand en wat is/zijn jouw favoriet(en)? Ik ben erg benieuwd!

Liefs, Myrthe.

7 opmerkingen:

  1. Dat jurkje nummer 4 wil ik al zoooo lang, die is gewooon echt geweldig! Jammer dat die uitverkocht is..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Vic

    Oeh, dat is inderdaad erg jammer! Nouja, misschien moet je over een paar dagen weer eens kijken, misschien is ie er dan weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooomygod, nummer 10 :D ik wil die panda muts !!!!

    ik volg je terug he ! ;)

    http://turn-it-insideout.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die glitternagellak van OPI vind ik gaaf!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. omg die muts is zo leuk!
    ik wil ook heeeel graag een OPI lakje.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke wishlist! Die muts en hartjesblouse zijn echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Natuuurlijk hebben wij ook wat regels die je moet na checken voordat je de reactie publiceerd;

- Spammen is verboden, tenzij het een speciaal 'spam' artikel is.
- Reactie's met kritiek kunnen altijd, als wij er maar van kunnen leren.
- Daar in tegen zijn groffe reactie's of reactie's die gewoon niet kunnen/nodig zijn ook verboden.

Heel erg bedankt voor je reactie, wij kijken zeker ook even op jouw blog. :)