woensdag 23 november 2011



Vandaag mijn nagel stash. Nee geen nagellak stash maar een nagel stas

h. Een nagellak stash zou alleen maar over nagellak gaan maar ik heb ook veel nail art spullen die ik jullie ook wil laten zien. Vandaar dus nagel stash.

Ik zelf ben een enorme fan van nagellak en heb elke week wel een ander kleurtje op. Jullie hebben al een aantal nail arts van mij gezien. In die nail arts gebruik ik meestal goedkope merken maar ik heb niet alleen maar goedkope merken. Ik betaal voor mijn eigen lakjes en krijg zakgeld waarmee ik moet rondkomen. Ik krijg 10,- in de maand waarmee ik make-up en dergelijke zelf moet kopen. Voor een O.P.I lakje bijv. moet ik 2 maanden sparen en dan hou ik nog 6,05 over. Ik heb inmiddels 41 lakjes.
Oké dit is een soort van overview als eerste zien jullie mijn computer en webcam. Daarboven zien jullie mijn lakjes en daarnaast deo gezichtscreme en bodylotions ook staat er een verdwaalde neusspray bij. Ook mijn rooster is zichtbaar ahaha.
Dit zijn ze dan! ik heb lakjes van:
- 4 catrice
- 6 essence
- 3 sure promise
- 3 la femme beauty
- 4 trind
- 2 etos
- 4 mny
- 7 hema
- 1 barry M
- 1 beyu
- 2 rimmel londen
- 1 yves rocher
- 3 O.P.I.
Dan nu mijn nail art spulletjes dat zijn er een stuk minder dan nagellak maar dat maakt niks uit.
Ik laat trouwens ook mijn nagellak removers zien :-)!
fimo canes glitter dotting tool nagel kwastje 000. Nail art.
vijlen tape white plakband stickertjes. nail art.

O.P.I en HEMA nagellak remover!

Hoeveel lakjes heb jij en wat voor nail art?

Liefs Jasmijn.

10 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie! Natuuurlijk hebben wij ook wat regels die je moet na checken voordat je de reactie publiceerd;

- Spammen is verboden, tenzij het een speciaal 'spam' artikel is.
- Reactie's met kritiek kunnen altijd, als wij er maar van kunnen leren.
- Daar in tegen zijn groffe reactie's of reactie's die gewoon niet kunnen/nodig zijn ook verboden.

Heel erg bedankt voor je reactie, wij kijken zeker ook even op jouw blog. :)