maandag 21 november 2011

Spammen maar!

Wij, Jasmijn, Jose en ik, Myrthe, vinden het altijd erg leuk om blogs te bezoeken. We volgen er dan ook talloze, de ene over beauty, de andere over fashion of over lifestyle of wat dan ook. We vinden het dan ook altijd erg leuk om nieuwe blogs te ontdekken, maakt niet uit waar ze over gaan. Daarom heb ik speciaal voor dit 'onderwerp' dit artikel geschreven. Want in dit artikel mag je spammen!

Normaal mag dit nooit en zijn wij hier ook streng op tegen. Maar vandaag is alles anders! We willen jullie vragen om jouw eigen beauty, fashion of wat dan ook blog te spammen in een comment! Laat gewoon schaamteloos je URL achter + promopraatje, het is toegestaan in deze post. Hopelijk krijgen jullie via deze weg wat nieuwe bezoekers op jullie site (dat zou erg leuk zijn!) maar misschien vinden wij ook nog wat nieuwe blogs die erg leuk zijn.

Wij zijn erg benieuwd naar jullie comments. Je mag je eigen blog spammen, maar ook mag je er bijv. een promopraatje bij schrijven, met waarom iemand anders écht even een kijkje moet nemen op jouw blog. Ook mag je andere blogs vermelden die jij erg leuk vind, maar die dus niet van jou zelf zijn. We zijn erg benieuwd!

Liefs, Myrthe, Jasmijn en José.

6 opmerkingen:

  1. Leuk! Mijn blog is http://modaconiglio.blogspot.com/ :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leeeuk:)
    mijn blog gaat over fashion, beauty en lifestyle. geef je een reactie of volg je me? Ik doe het altijd terug!!
    www.xxxcharr.blogspot.com

    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als het dan toch mag. (:

    Zoals de link het al eigenlijk verklapt. Het gaat over, nouja ik laat de foto's die ik maak zien. neem gerust een kijkje!
    http://fotografiejessica.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat leuk!

    www.thisoddgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi erg leuk dit!
    Mijn blog heet those pretty memories;
    www.thosepretty-memories.blogspot.com
    Ik post vooral artikelen over beauty, fashion en lifestyle zoals reviews, nieuwe producten, shoplogs, trends etc.!
    Kijk zeker even en follow me:)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk dit!
    Mijn blog is: www.liefsannebelle.weblog.nl
    Vooral erg leuk voor vrouwen: make-up, reizen, lifestyle & fashion! x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Natuuurlijk hebben wij ook wat regels die je moet na checken voordat je de reactie publiceerd;

- Spammen is verboden, tenzij het een speciaal 'spam' artikel is.
- Reactie's met kritiek kunnen altijd, als wij er maar van kunnen leren.
- Daar in tegen zijn groffe reactie's of reactie's die gewoon niet kunnen/nodig zijn ook verboden.

Heel erg bedankt voor je reactie, wij kijken zeker ook even op jouw blog. :)