zondag 20 november 2011

Inspiratie!

Laatst was ik op youtube wat filmpjes aan het bekijken. En wat mij toen opviel was dat ik veel mensen als inspiratie zie. Tuurlijk zijn zei net zoals ons maar het is altijd goed om iemand als je grote voorbeeld te zien. Mijn inspiratie haal ik uit muziek. Ik zing zelf ook maar zeker niet super goed! Vandaag laat ik jullie zien wie/wat mijn inspiratie bronnen zijn.
10: lady gaga
Ik vond gewoon dat ze een plaatsje verdiende. Maar velen van jullie weten niet dat ze ook echt mooie nummers schrijft zoals: speechless.
9: rihanna
Ook al is ze soms wat overdreven ze kan goed dansene en zingen en ze is ook nog eens super mooi.
8: nicole scherzinger
Jullie kennen haar waarscheinlijk allemaal van the pussycat dolls maar ze maakt ook zelf nummers.
7: kelly clarkson
Ze is niet super dun maar trekt zich niets van andermans meningen aan. Ze is een sterke vrouw die weet wat ze wil.
6: katy perry
Ze maakt mooie nummers en is gewoon een prachtige vrouw.

5: Birdy
Ze is nog maar net bekent maar gaat hard met het nummer skinny love die jullie waarschijnlijk al kennen.
4: Colplay
Ze hebben mij echt weggeblazen met het nummer paradise ik kan hier uren naar luisteren!
3: Beyonce
Ze kan super goed zingen en is ook nog eens zwanger een tweede Beyonce XD.
2: Adele
OMG wat kan ze goed zingen en wat krijg ik kippenvel van haar.
1: Jessie J
Zij heeft ervoor gezorgt dat ik het leven meer begrijp. Mensen die je pesten uitschelden moet je helemaal negeren. Over 10 jaar zul je zien wie het verder heeft geschopt en wie er dan Putjes schepper is. (niet onrespectvol bedoelt) Blijf gewoon jezelf want je bent mooi vooral dit nummer vind ik super!
Klik op deze link want hij wil graag dat je op hem klikt klik op mij klik op mij klik op mij n-n

Liefs Jasmijn

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie! Natuuurlijk hebben wij ook wat regels die je moet na checken voordat je de reactie publiceerd;

- Spammen is verboden, tenzij het een speciaal 'spam' artikel is.
- Reactie's met kritiek kunnen altijd, als wij er maar van kunnen leren.
- Daar in tegen zijn groffe reactie's of reactie's die gewoon niet kunnen/nodig zijn ook verboden.

Heel erg bedankt voor je reactie, wij kijken zeker ook even op jouw blog. :)