zaterdag 19 november 2011

The best mascara ever?!

The best mascara ever?!

De titel zeg het al.... Wat is jou beste mascara ooit? Ik vind het altijd lastig om een nieuwe mascara te kopen, want het zijn meestal dure producten. Tenzij je ze natuurlijk van budget merken koopt. Ik koop eigenlijk altijd mascara's van Loreal Paris. Ik heb er al meerderen gehad en 1 blijft bij mij op stip nummer 1 !
Loreal Paris Mascara Volume Million Lashes Extra-blackLoreal Paris Mascara Lash Architect 4d BrownLoreal Paris Mascara Lash Architect 4D
Ik zit altijd met de volgende problemen: welke mascara werkt nou echt goed voor mijn korte, niet gekrulde wimpers? Dat is echt lastig.... Zal ik die vorige nemen want die was best goed of zal ik toch weer een nieuwe proberen. Tjha, daar heb ik ook zo vaak last van. Misschien kennen jullie dat probleem wel denk je nou heb ik een fijne mascara is die op en moet je een nieuwe. Wat doen jullie kopen jullie de zelfde weer of een andere? Is de mascara wel echt super zwart? Ik heb al heel vaak met mascara's gehad dat als er ligt op mijn wimpers scheen dat ze grijs leken.... ;S Niet echt fijn dus! Maar ik heb 1 super mascara die ik nu weer voor de derde x koop en echt super fijn is: Loreal Paris Mascara Volume Million Lashes Extra-black. Lange naam hè. Hihi. Maar die doet eigenlijk aan al mijn eisen! Krult en geeft mijn wimpers volume zonder klodders, en de mascara is echt super zwart!
Loreal Paris Mascara Volume Million Lashes Extra-black
Echt super fijn ik raad hem iedereen aan, want ik heb echt geen mooie wimpers en hij werkt goed! ;D Laten we het maar niet over de prijs hebben! Haha oke, het is echt een dure mascara: €16,95. Maar hij is best vaak in de aanbieding, dus hou het in de gaten als je hem wil proberen!

Hoe zoeken jullie eigenlijk je mascara's uit? Waar letten jullie op & wat zijn jullie favorieten?
Liefs, José!

1 opmerking:

  1. Ik gebruik 2 mascara's, 1 voor langere wimpers en 1 voor volume.
    Voor de lengte van mijn wimpers heb ik een mascara van de action :$, hij zat samen met een oogpotlood en eyeshimmer in een pakketje voor maar 1 euro nog wat.
    Voor volume gebruik ik wel een wat duurdere mascara, namelijk Lash-plumper van Sephora. Er ging een paar euro vanaf toen ik hem kocht, toen was hij 15,20euro. Je kan het merk Sephora kopen bij de V&D. Dit zijn mijn 2 lievelings mascara.
    x'liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Natuuurlijk hebben wij ook wat regels die je moet na checken voordat je de reactie publiceerd;

- Spammen is verboden, tenzij het een speciaal 'spam' artikel is.
- Reactie's met kritiek kunnen altijd, als wij er maar van kunnen leren.
- Daar in tegen zijn groffe reactie's of reactie's die gewoon niet kunnen/nodig zijn ook verboden.

Heel erg bedankt voor je reactie, wij kijken zeker ook even op jouw blog. :)