vrijdag 9 december 2011

Mijn favoriete Youtube-guru's

.In dit artikel wil ik jullie mijn favoriete Youtube guru's laten zien. De laatste tijd heb ik niet zo veel tijd voor filmpjes bekijken op Youtube, maar ik vind het wel altijd  erg leuk om te doen. Het geeft altijd een relaxt gevoel, wat anderen te vertellen hebben. Ik vind beauty guru's altijd erg gaaf om te zien, maar ook modefilmpjes vind ik altijd erg leuk om naar te kijken, je leert er meestal ook zo veel van. Ik volg Engelse Youtube guru's, maar ook Nederlandse guru's. Eigenlijk heb ik hier geen verschil tussen, ik vind ze beide leuk om naar te kijken.



MacBarbie07
MacBarbie07 is een Engelse guru, en ik wordt altijd weer blij als  ze een nieuw filmpje online heeft staan. Dit gebeurt erg vaak, sowieso 2 keer per week. Ze maakt filmpjes over beauty, fashion en lifestyle. Alles wat een blogger zoals ik nodig heeft, hihi! Dit filmpje hierboven heb ik zelf ook al een paar keer gekeken, en deze blijft gewoon erg leuk om te zien. Wat ik ook zo knap aan haar vind, is dat ze gewoon buiten filmt, het maakt haar niets uit wat anderen van haar vinden.




Cutepolish
Cutepolish volg ik al heel erg lang, ik vind haar filmpjes echt geweldig. Ze maakt allerlei nail-art tutorials en legt ze ok stap voor stap heel handig uit. Enkele heb ik zelf al uitgeprobeerd, o.a. de newspaper nails. Zo leuk is dat!


Miss Chievous
Miss Chievous maakt allerlei filmpjes, alleen maar over beauty. Vooral haar nail-art creaties die ze maakt vind ik altijd erg leuk om te zien, zoals deze hierboven. Zoiets ga ik zeker namaken voor de feestdagen!

Dit zijn nog maar 3 beauty guru's van alle youtube guru's die ik volg. Maar dit zijn wel 3 van mijn favoriete guru's. Ik ben erg benieuwd welke Youtube kanalen jullie het leuks vinden. Laat dat dan ook vooral achter bij de reactie's!

Liefs, Myrthe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Natuuurlijk hebben wij ook wat regels die je moet na checken voordat je de reactie publiceerd;

- Spammen is verboden, tenzij het een speciaal 'spam' artikel is.
- Reactie's met kritiek kunnen altijd, als wij er maar van kunnen leren.
- Daar in tegen zijn groffe reactie's of reactie's die gewoon niet kunnen/nodig zijn ook verboden.

Heel erg bedankt voor je reactie, wij kijken zeker ook even op jouw blog. :)