dinsdag 13 december 2011

ROYAL Eye Lash Cruler.


Zoals ik in het filmpje al zei: "we gaan over alle producten die we hebben gekocht een review schrijven. Dus vandaar deze review. Ik was echt een nieuwe wimper kruller toe! Ik heb een nieuwe gekocht de; ROYAL Eye Lash Cruler. Hij is echt goed!
Van me zelf heb ik totaal geen krul in me wimpers. Ze staan als het ware gewoon recht vooruit! :( Daarom gebruik ik altijd een wimperkruller maar die ik altijd gebruikte: de HEMA wimperkruller die houd mijn wimpers maar een paar minuten in de krul. Dus ja naar mijn mening slecht. Want dan kan ik ze net zo goed niet krullen toch?

Daarom was ik weer opzoek gegaan naar een fijne wimperkruller. En zo kwam ik bij deze terecht: de ROYAL Eye Lash Cruler. Hij ziet er mooi strak uit. Het zit in een plastic verpakking als je hem koopt, er zit ook nog een extra rubbertje bij.

En als je hem indrukt om zeg maar een krul te vormen voelt het alsof er heel veel spanning opstaat. Je kunt hem dus niet ver indrukken. Je kunt ook met deze kruller best dicht bij je oog komen zonder dat die een stukje ooglid pak, want dat doet ontzetten pijn. Dat had ik altijd bij de HEMA kruller. Omdat je dus dichter bij je oog kan komen begint de krul al bij de wortels van je wimpers, dat houd de krul ook beter vast.


Oke, hier zie je hoe ik hem vast hou, zoals je ziet steekt er een stukje uit bij mijn wijsvinger en middelvinger. Het moet een stukje ondersteuning voorstellen. Dat houd hem echt heel erg goed in de hand! :P


Hier heb ik ze gekruld en heb ik wel mascara op.

Dit is het resultaat! Ik ben er echt blij mee! Hihi! En de krul blijft ook nog eens goed zitten! :D

Ik heb deze wimperkruller gekocht bij de OP=OP voor maar €2,00 dat is echt super goedkoop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Natuuurlijk hebben wij ook wat regels die je moet na checken voordat je de reactie publiceerd;

- Spammen is verboden, tenzij het een speciaal 'spam' artikel is.
- Reactie's met kritiek kunnen altijd, als wij er maar van kunnen leren.
- Daar in tegen zijn groffe reactie's of reactie's die gewoon niet kunnen/nodig zijn ook verboden.

Heel erg bedankt voor je reactie, wij kijken zeker ook even op jouw blog. :)