maandag 5 december 2011

Sinterklaas!

Vandaag is het zover het is 'Sinterklaas'! De mooiste tijd van het jaar vind ik toch wel sinterklaas en kerst met sinterklaas trekken we lootjes en met kerst gaan we uit eten. Maar omdat wij zaterdag al sinterklaas vierden heb ik vandaag een haul voor jullie. En voor dat ik laat zien wat ik gekregen heb wil ik namens José, Myrthe en mezelf jullie heel erg bedanken we hebben namelijk 20 volgers via GFC . Tuurlijk proberen we meer leden te krijgen maar een goed begin is natuurlijk altijd wel leuk. Ik heb ook gehoord dat GFC volgend jaar ermee ophoud zouden jullie ons daarom willen volgen via Bloglovin. Alvast bedankt! En nu de HAUL!
Dit is alles wat ik gekregen heb:
Een parfum: Just Orange
Een uilen ketting met klok
Een chocolade letter S en J melk
Uilen oorbellen
Een HEMA lipstick
2 HEMA lakjes
Een HEMA nagellak remover
Base en top coat van de HEMA
4 maskertjes van de action
Nagelstickers
Fashionista tijdschrift
Baked oogschaduw van de action.

Het is niet wat ik wou en ik ben zeker wel blij maar wat ik wou was:


Hallo,

- Schattige ketting zie link
- schattige ring zie link
- deze lipsticks in de kleuren: Vitamin en Fig zie link:
- dit sleek pallette in de kleur storm zie link
- nail art fimo canes. zie link: 
- sleek pallette original zie link:
- nyx glitter pearl mania in gold en crystal: link
- chocolade letter J of S of P
-  nagellak van het merk ESSENCE OF CATRICE stuur me een anonieme mail via de site als je wilt weten welke kleuren ik wil! ik heb er namelijk ook al een paar!

- alles wat schattig mooi glittert en girly is (niet te duur)

Het is jammer maar goed volgend jaar misschien wel beter ik had wel anders gehoopt. Natuurlijk heb ik niet laten merken dat ik een beetje teleurgesteld was. Het was een gezellige avond en daar draait het dan maar om!

p.s. de gene die ik had getrokken was gelukkig wel blij dat doet me ook goed.

Heb jij een artikel gemaakt over jouw kadootjes spam me!

Liefs Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Natuuurlijk hebben wij ook wat regels die je moet na checken voordat je de reactie publiceerd;

- Spammen is verboden, tenzij het een speciaal 'spam' artikel is.
- Reactie's met kritiek kunnen altijd, als wij er maar van kunnen leren.
- Daar in tegen zijn groffe reactie's of reactie's die gewoon niet kunnen/nodig zijn ook verboden.

Heel erg bedankt voor je reactie, wij kijken zeker ook even op jouw blog. :)