dinsdag 6 december 2011

Inspiration: December


Een tijdje geleden zagen jullie ook al dat ik de fashionmusthaves voor december liet zien. Toen zei ik al dat december misschien wel één van de belangrijkste en drukste maanden was van het hele jaar. Je hebt Sinterklaas, Kerst, Oud & Nieuw, kerstvakantie en meer. Ook word het veel kouder en kun je soms weer gaan schaatsen. Ook is alles buiten verlicht met gezellige lampjes en staat de kerstboom rond kerst weer in huis. Laatst liet ik al wat inspiratiefoto's zien met het thema winter, en jullie raden het al; nu doe ik dat met het thema december! Dit betekent dus gewoon veel leuke en gezellige foto's om naar te kijken. Geniet!


Bron foto's: Weheartit

Poeh, dat waren veel foto's! Maar aan de reactie's te zien van het vorige artikel, vinden jullie dit wel erg leuk om te zien, dus vandaar. Ik vind dat allemaal erg mooie foto's, waarbij ik toch denk aan de mooie dingen van december. Want ookal zijn er heel veel leuke dingen te beleven, er zijn toch ook wel wat nadelen (bijvoorbeeld het weer, bah!). Sneeuw vind ik in tegendeel wel erg mooi om te zien, je ziet ook op bijna elke foto sneeuw liggen.

Wat vind jij jij het leukste van 'december' en wat vinden jullie van de inspiratiefoto's van deze keer? Laat je mening achter in de comments!

Liefs, Myrthe.

PS; Hebben jullie allemaal een fijne pakjesavond gehad? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Natuuurlijk hebben wij ook wat regels die je moet na checken voordat je de reactie publiceerd;

- Spammen is verboden, tenzij het een speciaal 'spam' artikel is.
- Reactie's met kritiek kunnen altijd, als wij er maar van kunnen leren.
- Daar in tegen zijn groffe reactie's of reactie's die gewoon niet kunnen/nodig zijn ook verboden.

Heel erg bedankt voor je reactie, wij kijken zeker ook even op jouw blog. :)