woensdag 7 december 2011

Kersen smoothie



Hmmm.... Heerlijk een smoothie daar kan ik zo lekker van genieten! Daarom heb ik even een filmpje gemaakt van, hoe je deze overheerlijke kersen smoothie maakt. (zonder stukjes) I LOVE THAT!



Ohh, ik krijg er echt zin in als ik er na kijk! Het is heel eenvoudig om te maken. Wat je nodig hebt: yoghurt, vla, kersen of het sap, suiker, 2/3 ijsklontjes. Zoals je in het filmpje ziet heb ik er niet bij gezet van de hoeveel heden maar doe ik het eigenlijk op de gok. Doe er zoveel kersen sap bij tot dat jij het een goede smaak vind. Ik kan moeilijk zeggen hoeveel van dat vind iedereen verschillend. Maar ik gebruik dus kersen sap inplaats van de kersen zelf omdat ik niet zo hou van die stukjes die er dan in zitten. 



Oke, heb je hem ook gemaakt? Wat vind je er van? Mijn vriendin houd niet van kersen en ook niet van fruit smooties en ik zei dat ze het even moest proeven en zelfs zij vond het lekker! :D Zeker de moeite waard om echt even te proberen!


Liefs, José.

1 opmerking:

  1. Hee, jij kan echt hele lekkere kersen smoothie maken. En ik hou echt niet van een smoothie of van kersen. Dus ik zou zeggen: Probeer dit recept uit! Xxx Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Natuuurlijk hebben wij ook wat regels die je moet na checken voordat je de reactie publiceerd;

- Spammen is verboden, tenzij het een speciaal 'spam' artikel is.
- Reactie's met kritiek kunnen altijd, als wij er maar van kunnen leren.
- Daar in tegen zijn groffe reactie's of reactie's die gewoon niet kunnen/nodig zijn ook verboden.

Heel erg bedankt voor je reactie, wij kijken zeker ook even op jouw blog. :)