zondag 11 december 2011

Winter wonder land


Het weer geloofd er niet aan maar het is toch al december. December is de feestmaand maar natuurlijk ook de winter maand. Rond deze tijd vorig jaar lag er allang sneeuw. Het zit ons niet mee (hihi). Ik heb al een aantal keer een nail art gemaakt. Nu dus weer een nail art zoals jullie vast verwachten. Maar ik kreeg de vorige keer zulke leuke reactie's dat ik jullie even wilde bedanken dus bij deze! Kerst komt eraan en natuurlijk ook oud en nieuw maar ook de verjaardag van mijn zus. Ik wil haar iets speciaals geven dus als jullie een idee hebben laat het weten in de reactie's. En nu op naar de nail art bereidt je voor op een ijskoude nail art.

wat je nodig hebt is:
- Nagellak remover voor als je nog nagellak op je nagels hebt.
- Watjes om de nagellak op te doen.
- Zwarte nagellak ( black out van rimmel londen)
- Witte nagellak (nail striper rimmel londen)
- Base en top coat ( van de HEMA 06 &07)
- Oranje lakje (van action)
- Rood lakje (van de HEMA 202)
- Glitter lakje (essence hello holo)
- Dotting tool ( cbc beauty)
Zoals jullie zien heb ik op de rechter hand een kerst effect gecreërd en op de linker hand alleen glitters gemaakt. De rechter hand heeft een sneeuwman op de ringvinger. En op de rest sneeuwvolkjes en een french manicure met glitters. De glitters geven de nail art net wat meer. Ik zelf ben erg tevreden. Bij deze bedank ik mijn moeder voor het model zitten. En ook zij is blij met de nail art. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Hebben jullie nog een tip voor een tiener die bijna 16 is en bijna jarig is en een meisje is en ik wil graag een cadeautip! :D

Liefs Jasmijn

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Natuuurlijk hebben wij ook wat regels die je moet na checken voordat je de reactie publiceerd;

- Spammen is verboden, tenzij het een speciaal 'spam' artikel is.
- Reactie's met kritiek kunnen altijd, als wij er maar van kunnen leren.
- Daar in tegen zijn groffe reactie's of reactie's die gewoon niet kunnen/nodig zijn ook verboden.

Heel erg bedankt voor je reactie, wij kijken zeker ook even op jouw blog. :)